MAKLUM BALAS PELAWAT

Noreena wrote on July 17th, 2017
Saya telah disenarai pendek untuk menghadiri taklimat & temuduga di Limbang pada 8/6/17 tetapi saya tidal dapat hadir kerana saya terlepas. Masih lagi boleh me until memohon ?
admin 2 wrote on June 14th, 2017
Assalamualaikum dan selamat petang, sekiranya calon PTKK yang terlepas tarikh untuk ditemuduga, sila hubungi urusetia yang bertugas untuk keterangan lanjut. Terima Kasih.
Mohammad Izwan wrote on June 12th, 2017
Askum. Saya dpt temuduga di Limbang tapi sudah terlepas kerana saya bekerja pada hari tersebut. Masih ada peluang kah memohon kerana sya bminat.
Mitchell Ak Ganus wrote on June 12th, 2017
Selamat pagi. Saya terima panggilan temuduga PTKK di Miri tapi tarikh suda terlepas. bolehkah hadir di tempat yang lain?
admin 2 wrote on May 22nd, 2017
Assalamualaikum shima... maaf atas kelewatan. National WBL bermaksud National Work Based Learning (NWBL) atau dikenali sebagai Program Pengajian Teras Kerjaya Kebangsaan (PTKK) dimana pelajar yang layak dan berminat dalam program ini akan melanjutkan pengajian mereka ke IPT yang ditetapkan mengikut kelayakan pelajar dan kecenderungan pelajar. Program ini mempunyai method pengajian yang berbeza dimana pelajar itu lebih kerap praktikal di industri-industri pekerjaan dalam bidang yang mereka ceburi. Penempatan peserta/pelajar adalah berdasarkan kuota. Untuk keterangan lebih lanjut sila hubungi pihak urusetia program. Terima Kasih.
admin 2 wrote on May 22nd, 2017
Selamat petang Jennifer Aurelius. Maaf atas kelewatan membalas. Sekiranya anda terlepas menghadiri sesi taklimat dan temuduga untuk proogram PTKK. Anda boleh memohon secara online. Terima Kasih.

shima wrote on May 16th, 2017
sy nak tanya pasal program nasional WBL. nak pencerahan lebih tentang program ini. Dimana akan menjalankan sesi pembelajaran?
Jennifer Aurelius wrote on May 14th, 2017
Saya baru terima surat temuduga semalam, tetapi tarikh temuduga telah terlepas.Sepatutnya saya temuduga di Kota Belud. Masih ada peluang kah?
Admin wrote on May 14th, 2017
Kepada Muhd.Fauzrin, Bagi calon yang berada dalam PLKN, surat arahan melapor diri untuk kemasukan ke PTKK akan dikeluarkan. Sila rujuk kepada urusetia untuk keterangan lanjut.
Admin wrote on May 14th, 2017
Kepada Sh. Noraini AR, sila hadir ke temuduga bersama penjaga mengikut butiran pekeliling. Pihak urusetia akan memberikan satu salinan borang A3 bagi calon yang belum mengisi borang tersebut. Harap maklum.
Muhd. Fauzrin wrote on May 12th, 2017
Salam. Saya telah layak dalam temuduga tapi saya juga dikehendaki melapor untuk PLKN. Bagaimana ya?
Sh. Noraini AR wrote on May 12th, 2017
As`kum. Saya disenarai pendekkan utk temuduga di lahad datu, tapi saya tidak terima Borang A3 seerti dalam pekeliling, bagaimana saya boleh dapatkan borang itu ya?
admin 2 wrote on May 5th, 2017
Salam sejahtera kepada calon yang terlepas untuk taklimat dan temuduga program ini,,anda boleh hubungi pihak urusetia seperti di dalam surat atau sms. terima kasih.
olivia olien petrus wrote on May 3rd, 2017
slmt petang .. program ini di bawa kerajaan atau swasta ? saya telah mendapat tawaran untuk temuduga esok [4/5/2017] melalui sms . boleh ke saya pergi walaupun saya tidak mendapat surat tawaran?? dan saya juga telah di senarai pendek untuk ke temuduga tu esok
Claudius wrote on May 3rd, 2017
Nak tanya sekiranya terlepas untuk interview esok di Tuaran Sabah, Masih ada peluang untuk pengambilan akan datang?
Admin wrote on April 29th, 2017
Assalamualaikum dan salam sejahtera. Kepada calon SPM dan STPM 2016 yang telah terlepas menghadiri Taklimat dan Temuduga PSKN ini. Anda boleh memohon secara online, dan pihak kami akan memberi maklum balas berdasarkan kelayakan calon tersebut. Untuk keterangan lanjut sila hubungi pihak urusetia Program PSKN. Terima Kasih.
Admin wrote on April 29th, 2017
Assalamualaikum dan salam sejahtera. Kepada calon SPM dan STPM 2016 yang telah terlepas menghadiri Taklimat dan Temuduga PSKN ini. Anda boleh memohon secara online, dan pihak kami akan memberi maklum balas berdasarkan kelayakan calon tersebut. Untuk keterangan lanjut sila hubungi pihak urusetia Program PSKN. Terima Kasih.
zahri99 wrote on April 27th, 2017
A`kum. Saya terima surat interview di Batu Pahat hari ini, tarikh dah terlepas. Ada tak temuduga lagi selepas ini?
admin 2 wrote on April 13th, 2017
Assalamualaikum dan salam sejahtera. Kepada calon SPM dan STPM 2016 yang telah terlepas menghadiri Taklimat dan Temuduga PSKN ini. Anda boleh memohon secara online, dan pihak kami akan memberi maklum balas berdasarkan kelayakan calon tersebut. Untuk keterangan lanjut sila hubungi pihak urusetia Program PSKN. Terima Kasih.
admin 2 wrote on April 13th, 2017
Assalamualaikum dan salam sejahtera saudara johari. Salam takziah dari pihak kami kepada adik anda. Sekiranya anda beminat menyertai program PSKN anda boleh memohon secara online. Terima Kasih.
admin 2 wrote on April 13th, 2017
Assalamualaikum siti hawa. Sekiranya anda terlepas menghadiri sesi taklimat dan temuduga untuk proogram PSKN. Anda boleh memohon secara online. Terima Kasih.

Johari wrote on April 13th, 2017
Salam sejahtera. Saya ingin bertanya kepada pihak urusetia program, adik saya lepasan stpm 2016 dan terima surat interview pada 8/4/2017 di Batu Pahat tetapi dia tidak hadir disebabkan terlibat dengan kemalangan, saya berminat dengan program ini dan boleh tak kalau saya mohon kerana saya lepasan STPM 2014?
siti hawa wrote on April 13th, 2017
Saya baru sahaja terima surat temuduga di Pejabat Penerangan Kluang utk temuduga 9 apr 17...kwn saya pun terima surat yg sama utk temuduga di Kota Tinggi, boleh tak kalau saya hadir sekali krn saya dpt surat lewat?
admin 2 wrote on April 12th, 2017
Assalamualaikum Jalaludin. Sekiranya anda terlepas menghadiri sesi taklimat dan temuduga untuk proogram PSKN. Anda boleh memohon secara online. Terima Kasih.
jalaludin wrote on April 12th, 2017
Saya terlepas tarikh temuduga, bolehkah saya hadiri temuduga di lokasi yang lain ye?
asst admin wrote on April 5th, 2017
w,salam saudari Quratulaini....kelayakan setiap pelajar akan ditemuduga semasa seminar yang pihak kami adakan,sila hadir pada tarikh yang ditetapkan,pihak kami menerima pelajar walaupun tiada kredit,maksudnya setiap pelajar berpeluang untuk menyambung pelajaran kemenara gading.
asst admin wrote on April 5th, 2017
w,salam saudara khairul....mengenai soalan saudara khairul tu....program kami melibatkn banyak IPT...kt akn rujuk keputusan SPM/STPM anak2@pelajar dahulu dlm temuduga,baru dapat buat keputusan berdasarkan kelayakan,Program ini adalah dibawah bantuan pembiayaan kerajaan,penempatan peserta adalah berdasarkan kuota.
Quratulaini wrote on March 20th, 2017
As`kum. Saya terima surat utk hadiri taklimat dan temuduga di Kluang. Saya pelajar sastera, boleh ke dapat?
Khairul wrote on March 20th, 2017
Assalamualaikum. Saya sudah terima surat taklimat dan temuduga di Batu Pahat. Adakah program ini mendapat pengiktirafan daripada kerajaan ye?
Admin wrote on March 7th, 2017
Waalaikumussalam, Azizi. Permohonan boleh dibuat melalui sekolah atau individu. Namun begitu, pelajar juga boleh memohon secara online melalui laman web rasmi kami.
Azizi wrote on February 21st, 2017
Assalamualaikum Mycro Intellect. Anak saya bersekolah di SMK Bandar Tasik Kesuma, Selangor. Adakah penyertaan program OMF ini melalui permohonan individu atau melalui sekolah?
Asst admin wrote on February 9th, 2017
Kepada saudara/saudari NSR sila emailkn kepada sy nama,no IC,no tel,alamat,IPTA/IPTS semasa peringkat diploma dan aliran yg anda ikuti ke alamat e-mail sy...mikamikail2309@mycrointellect

Asst admin wrote on February 9th, 2017
W.salam saudari Ina...utk program OMF pihak kami AKN buat disemua sekolah dimalaysia sila emailkn kepada sy nama,no IC,no tel,alamat,nama sekolah menengah anda ke alamat e-mail sy...mikamikail2309@mycrointellect
Asst admin wrote on February 9th, 2017
Kepada Farid pasoh sila emailkn kepada sy nama,no IC,no tel,alamat,nama sekolah menengah anda ke alamat e-mail sy...mikamikail2309@mycrointellect
ina wrote on February 5th, 2017
As'kum.. nak tanya tentang OMF. Program ni melalui sekolah ke atau individu? sbb cikgu saya cakap, perlu mohon sendiri.
farid pasoh wrote on January 28th, 2017
terima kasih admin, kalau mohon secara online terus dpt jawapn ke.

Admin wrote on January 25th, 2017
Salam sejahtera.
Kepada Riyyah, ingin dimaklumkan bahawa kalendar program sepanjang tahun akan disiarkan bermula bulan Mac 2017. Harap maklum.
Riyyah wrote on January 21st, 2017
boleh x pihak tuan/puan sediakan jadual perancangan program untuk setiap negeri bagi memudahkan kami merancangan masa dan hari untuk hadir ke program tuan / puan nanti.. Terima kasih
Riyyah wrote on January 21st, 2017
bila pihak tuan/puan sediakan jadual perancangan program untuk setiap negeri bagi memudahkan kami merancangan masa dan hari untuk hadir ke program tuan / puan nanti.. Terima kasih
nsr wrote on January 21st, 2017
Kalau untuk lepasan diploma, boleh ke ikuti program BMG ni? di mana kampus ye?

Admin wrote on January 20th, 2017
Kepada Farid Pasoh, program untuk anak-anak FELDA terbuka kepada anak-anak warga FELDA di seluruh negara. Tidak menjadi masalah sekiranya anda tidak lagi tinggal di FELDA, asalkan penjaga anda adalah kakitangan FELDA. Harap maklum.
Admin wrote on January 20th, 2017
Kepada ChewYingYing, sila maklumkan kepada pihak ostel dan berhubung dgn en nik untuk checkout dan drop key... Kami telah maklumkan kepada pihak HEA tentang permohonan cuti anda. Selamat bercuti dan selamat kembali ke Program BMG.

farid pasoh wrote on January 20th, 2017
A`kum. Kalau saya berminat nak ikuti program anak2 felda tu, tp saya tak lagi tinggal di felda... Jadi adakah sy akan dpt kemudahan dan kelebihan program tu ye?
Chew Ying Ying wrote on January 20th, 2017
Selamat ptg, cikgu..sy register pd 18jan2017 untuk Medical Assistant tp sy nk balik cuti utk CNY pada selasa ini,perlukah checkout hostel ye..sbb bridging kelas sy mula semula 6feb nnt.

Mika mikail wrote on January 20th, 2017
Anda semua juga boleh dptkn info di face book..just search MICRO intellect
Mika mikail wrote on January 20th, 2017
Utk program BMG tu dia ada beberapa STAGE..ikut level n kos ape yg kamu ambil...biasa utk kali pertama hadir ke program BMG hanya bayar rm300 fre register...BMG ni adalah yuran pendaftaran kemasukan ke kolej yg anda pilih sendiri..pihak kami hanya memberi anda pilihan dan segala info penuh yg setiap pelajar perlu tahu...
zz mlk wrote on January 18th, 2017
Salam. saya ingin bertanya, berapa bayaran utk hadiri program BMG ni ye?
Mikamikail wrote on January 17th, 2017
Pihak kami akn update setiap tarikh utk program omf...terima kasih diucapkan kerana memberi respon..
Ng Siang Sia wrote on January 16th, 2017
I like to ask about the next program as i am in Keningau, Sabah.
Rizal wrote on January 16th, 2017
Info best. Cuma nak tahu, bila tarikh terdekat program omf di pahang.